sitter hemma hos älskling, som vanligt..;)

Hej hej, sorry att jag inte skrivit något idag, haha.
Fast sanningen är att jag inte suttit en enda minut vid datorn idag, ;)

Har nyss vart och gett hästarna mat iaf.
Ska försöka få tag på Ellinore också, se ifall hon kanske har lust att rida med mig imorgon?
Roligare att rida med någon annan än själv liksom ;)
Och eftersom vi bara har en häst igång hemma så kan jag ju inte rida med älskling heller :(

Men men, idag har jag verkligen inte gjort nånting, haha.
Vaknade hemma hos älskling, vi bråkade, jag sprang hem, ångrade mig, sprang ner till älskling igen, bråkade lite till..
Men sen löste sig allt och då låg vi bara och myste, hihi (a)

Simon och hans tjej bakade kladdkaka för ett tag sen också, hihi.
Var tänkt att jag och älskling skulle göra det, men sen kom dom och frågade om inte dom kunde få baka istället, HAHA.
Det är roligare att äta än att baka.. haha ;)
Men men, nånting fel var det bannemig med kakan alltså :(
Fast äta gick det ju att göra ändån, hehe ;)

Men men, ska glo massa andra sidor osv nu, hörs om ett tag ;)



Gott äre, haha :D

Kommentarer
Postat av: ellinoreawesomeju

vi får rida nu i veckan ist! :D är ju hos mamma då :) <3

2011-02-06 @ 10:11:05
URL: http://ellinoorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0