God morgoooooooooooon, fifan

Är hur trött som helst, men idag slutar lanet iaf, så skönt det ska bli att komma hem och få sova i en vanlig säng..
Igår somnade jag på en bänk ute i lansalen, vid 4 väckte älskling mig så gick vi och la oss i sovsalen, haha.
Inte världens skönaste bänk att sova på, men ja, nu har Martin tagit min bänk, bevis på att det går att sova där ;)

Ska snart börja plocka fram frukosten osv, är riktigt hungrig faktiskt :(
Man äter alltid massa skräpmat på lanen hela tiden, mår alltid hur illa som helst, haha.
Frukosten är nog det enda vettiga man äter här uppe, om man inte räknar med pizzan de beställer.
Btw så var pizzan inte alls lika god som det brukar vara igår, kan inte varit samma gubbe som bakade den, haha.

Ska iaf höra med Marie om vi kan tömköra Jane på onsdag.
Då har jag halv studiedag och morsan är ledig liksom ;)
Skulle hört med henna om det gick att göra idag, men jag måste stanna kvar här uppe o städa, haha.

Men måste verkligen ta tag i Jane nu, hon åker liksom hem om ett par veckor, och nu går det knappt att leda hästen?
Hon ska liksom gå att sitta på utan att hon försöker bli av med en, har en del jobb framför mig..

Men ahja, nu ska jag börja fixa frukosten, vi hörs senare ;)



Jag och världens sötaste Becka, älskar dig!




Kommentarer
Postat av: Ebba Kernen

Det fixar sig Emma :)

Du är ju så bra med hästar, sen passar ju du och Jane så förbannat bra tillsammans §

2011-02-26 @ 18:39:08
URL: http://ebbakernen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0