Snabb morgon uppdate innan stallet ;)

God morgon! ;D

Som vanligt var jag pch älskling uppe ur sängen tidigt, runt halv 10 ;)
Och vi gick och la oss vid halv 11 igår, haha naaw :,)
Men har iaf haft världens goaste natt på ett tag!

Nu ska jag snart dra ner till stallet och rida Tamarillo en sväng på ängarna.
De senaste 4 gångerna har han fått gå i ridhuset ju :(
Och även fast jag kanske bara kan skritta på ängarna så är det bättre än att tråka runt i ridhuset för 5e gången!
Haha :)

Men ja, har inte mycket mer att berätta för tillfället, kan ju säga att jag var bäst på att blogga igår, 11 inlägg, hihi.
Inte illa för att vara mig, right? ;)

Men men, vi hörs efter ridturen på T! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0