Snabb uppdate innan jag drar och möter älskling! :D<3

Hejhej, ska snart springa och möta älskling vid bussen, tänkte bara uppdatera lite snabbt först ;)
Kommer troligen inte sitta så mycket vid datorn ikväll, då är det ju mys för hela slanten som gäller! :D

Men men, har nyss ätit mat med mina kära bröder (SOM JAG FAKTISKT LAGADE, TJUHU!)
Spagetti och köttbullar, riktigt svårt var det, haha ;)
Är riktigt trött på den maten, äter det varje dag som morsan jobbar, hm..
Vilket blir.. ca 5 dagar i veckan, great (y)

Men ja, nu sitter jag här inne på mitt rum och är social med mig själv, Rickard glor tv, Simon hoppade precis in i duschen.
Han fick lite panik där nyss, hans flickvän ringde och sa att hon kommer ikväll, haha.
Så då vart det full rulle på den ungen iaf ;)
Duscha och fixa håret måste man tydligen göra..

Herregud om jag skulle hålla på så varje gång älskling skulle komma hem till mig, HAHA.
Då skulle jag stå o duscha minst 5 gånger om dagen typ.. xD

Är så stolt över mig själv, älskling har fått mig att inse att jag är vacker utan smink, naw!
Faktum är att jag aldrig sminkar mig om jag inte ska till skolan?

Det är en sak som verkligen är jätte skönt, att ha en pojkvän som inte bryr sig om hur man ser ut.
Varje ledig dag så bara går man upp ur sängen tillsammans med älskling, drar på sig kläderna som ligger närmast sängen, sätter upp håret i en slarvig boll, och sen ser man ut så hela dagen!
Så jäkla skönt alltså!
Ibland önskar jag att jag vore kille, så jag aldrig behövde oroa mig för smink osv, HAHA :D

Men ja, måste snart dra till bussen, vill ju inte komma försent, hihi ;)



Hihi, älsklings byxor som jag går omkring med dagligen.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0