Sorry för 0 uppdate dom senaste dagarna..

Men har verkligen inte haft tid, haha.
Men ska väl berätta lite kort om vad som hänt under tiden ;)
I förrgår (tisdags) var det Otto träning med Tamarillo.
Kan ju säga att det gick skitbra!
Hästen var kanon, jag red bra, och ja, allt var perfekt helt enkelt.
Tror vi hoppade oxer på ca 110 ett par gånger, har inte hoppat så högt sen jag ramlade av i Oktober så det kändes verkligen jättebra.
Men ja, min lilla ponni häst var verkligen hur duktig som helst, skötte sig galant!
Kanske är så att det går bra varannan gång på Otto träningarna, haha ;)
Igår åkte jag, älskling och Becka in till stan efter skolan.
Sprang runt ett par timmar på stan poch frös ihjäl, haha.
Men iaf, älskling köpte nya örhängen till mig, naw (a)
Får väl hoppas att jag inte går och tappar dom som jag gör med alla andra, måste vara något fel på mina öron..
Sen köpte älskling ett halsband med ett "c" i till mig, och jag ett med "E" i till honom, värsta gulligt ;)
Och så fick vi nallar på köpet, haha.
Idag
Ringade Jessica till mamma när jag var i skolan,
Jane hade fått en spark på ena frambenet, självklart av en häst som har broddar..
(Själv tycker jag att det är ganska idiotiskt att ha broddar på hästrana i hagen när de är så många, men men)
Åkte ner till stallet direkt efter skolan och kollade till hennes ben.
Hon var ganska svullen, men haltade inte, och såret såg inte heller så farligt ut.
Så tog in henne, tvättade såret och hade på sårspray.
Får se till så att det är bättre imorgon, stackarn :(
Dock verkade det inte som att hon hade ont av det, tur det.
Efter stallet drog jag och mötte älskling vid bussen, hihi.
Älskling är överlycklig för hans mamma kom hem med den nya datorn igår, haha.
Som ett litet barn på julafton blev han.. (a)
Men ska se till att bli klar med det här fort så älskling kan få tillbaka sin internet sladd, internet på lilla datorn fungerar fortfarande inte, -.-

Men men, vi hörs väl senare :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0