Spanska prov på onsdag..?

Hejhej, kom nyss ner till älskling efter att ha fikat hemma hos mig!
Mormor och morfar tar med fika varje gång dom kommer på besök, aldrig fel! ;)
Så nu sitter jag här vid älsklings skoldator med en mage som kommer sprängas vilken sekund som helst..
Eller ja, så känns det iaf ;)
Men gott är det, hihi (a)

Blir ingen ridning idag, snart är det mörkt ute, :(
Men imorgon har jag ju träning för Marie iaf, tjuhu :D
Hoppas att det går lika bra som förra gången, det var helt jävla amazing, jag lovar! :D
Helt underbart var det..

Men ja, har inget mer att berätta, skolan var som vanligt, tråkig.
Man masar sig igenom alla lektioner, hinner knappt ut ur klassrummet innan nästa lektion börjar känns det som..
Men ja, thats life.
Har värsta ångest över spanska provet vi har på onsdag, kan inte ett skit känns det som?
Får väl ta o plugga lite ikväll kanske, hehe..

Vi hörs snart igen ! :D





BEBIS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0