Svar på frågestunden!

Hur många hästar har du ridit?

Haha, jag har inte en blekaste aning. Har ju haft en del hästar, men har provridit ett dussin emellan, ridit kompisars hästar, ridskolan osv.. Men det är troligen mellan 50 och hundra hästar skulle jag tro :)

Hur gammal var du när du började rida?

Hm, det är svårt att säga när jag började rida, det beror på hur man ser på saken. När jag var några månader gammal spände mamma fast min barnstol på en liten shettis som vi lånade då, så fick jag sitta där och skumpa runt, haha :D Men jag började på ridskola när jag var 4 år, och det var då jag började rida på riktigt.

Vad tycker du om mig helt ärligt?

Haha, jadu Nellie, vet faktiskt inte. Tycker väl att du är ganska snäll och så för det mesta, men ibland är du bara jävligt uppkäftig, kaxig, störig osv. Fast snäll är du allt :P Sen har du ju en jävla humor också, haha.

Hur länge sen var det du flyttade från Mariannelund?

Flyttade där ifrån sommarlovet mellan 3an och 4an.
Sorgligt, saknar Mariannelund och allt folk väldigt mycket. Fast ja, jag har ett nytt liv, jag har nya underbara vänner och världens bästa pojkvän.  Egentligen ångrar jag inte att vi flyttade, då hade jag aldrig träffat dom jag älskar mest av allt på denna jord. Även fast saknaden rycker i mitt hjärta så fort vi åker igenom Mariannelund..

Älskar du mig?

Haha, ja gubben, jag älskar dig mest i hela världen, och det vet du om.

Kan du rida Ella på onsdag?

Haha, tyvärr har ju redan onsdag varit :( Men ska absolut rida henne snart! :DDD

Vad heter din pappa?

Min pappa heter Magnus Ekedahl.

Vet du vart din pappa bor nu?

nej, jag har inte en aning om vart han bor. Det enda jag vet är vad han heter och att han lever.
(Om han vore död hade jag blivit kontaktad eftersom jag är registrerad som hans dotter)

Vem av dina hästar har du haft roligast med?

Haha, satan vilken fråga alltså. Det är svårt att säga att en häst har jag haft mer roligt med än en annan, men det jag skapat mest minnen med, gjort roligast saker med, upplevt både sorg och glädje med, det är Bellinda.
Sen hade jag ju jävligt mycket kul med min lilla b-ponny också, med Ladde också, med Jane och Tamarillo också, fast.. ingen slår henne.

vad tycker du helt ärligt om mig?

Haha, jadu Lollo, det är väl ungefär samma sak som med Nellie. Dock är du lite.. tystare av dig, det är väl enda skillnaden typ.
Känner ingen av er speciellt bra.

Vad tycker du helt ärligt om mig?

Haha, Bella jag älskar dig sjukt mycket och det vet du om. Även fast du är jävligt störig och.. bara allmänt jobbig ibland så är du helt underbar. Du är en fin tjej gumman. <3 En av dom bästa, helt klart.

Hur går det med maten och allting nu för tiden?

Det går jättebra, och det är så skönt så det inte finns alltså!
Har börjat äta jättebra igen, är oftast glad, ja allting har blivit jättebra helt enkelt.
Och det har jag mina fina vänner att tack för! <3

Antar att de flesta av er inte visste att jag hade typ.. problem med maten för ett tag sen?
Åt ingenting, kände mig äcklig och tjock så fort jag åt nånting.
Kilon bara rasade av på mig, och jag blev bara.. extremt smal och.. inte fin..
Men jag har tagit mig förbi det där nu, och det känns jätteskönt..

Hihi, det var allt för den här gången, kommer en ny frågestund om ett tag :D

Skulle länka den med flest frågor också, men har glömt bort vad bloggen heter, ehe..
Lägger upp en länk senare :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0