Tänkte att det var dax för lite HISS / DISS!

* Hoppträningarna + Dressyrträningarna går toppenbra båda 2!
* Spanska provet i onsdags kändes superbra, minst ett VG ska jag ha!
* Hittat en döbra sida med massa fina klänningar, ska tvinga mamma att betala en åt mig! Hihi.
* Snart sportlov, ALDRIG FEL!

* Snöovädret som kommit tillbaka, vad fan? :O
* Förlorat en av mina närmsta vänner, och det suuger.
* Att folk i skolan är så j'vla omogna att de rullar ut allt toapapper på golvet och sedan häller tvål på det. Toaletterna är till för att användas, inte förstöras.



Kommentarer
Postat av: bella

asså emma?

är det mig du menar?

för att jag vill inte att du ska känna att jag dissar sönder dig. det är det minsta jag vill.

jag älskar dig, o du är en av mina bästa vänner.

men bara för att jag är med andra betyder det inte att du har förlorat mig?

förlåt..

2011-02-11 @ 18:28:01
URL: http://bellaalstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0