Tränat för Otto ;)

Som sagt, andra träningen för Otto är avslutad ;)
Haha, vi drog över ca en timma, så snacka om att man var slutkörd i slutet..
Trots det han vi inte ens hoppa alla hinder som stod framme, haha.
Men men, det gick jättebra iaf.
Fick dock låna ett par sporrar vilket jag inte är särskilt förtjust i..
Tamarillo går verkligen inge bra med dom, blir bara.. "av och på" hela tiden typ.
Men han skötte sig jättebra min fina gubbe, fast satan vad pigg han var, huhu.
Sen att jag blev lite sur på Otto idag behöver vi inte gå in på, fast måste lära mig att ta negativ kritik också.
Fast har man fått lära sig i flera år att man ska rida på ett visst sätt så är det rätt svårt att ändra på det så snabbt..
Men men, det fixar sig väl det också.
Det var kul iaf :,)

Nu ska jag inte göra mycket, blir snart att hoppa ner i sängen och sova.. lockande kan jag ju säga.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0