Uppe på lanet nu..

Kom upp hit för typ en timma sen, snart är allt klart och då lär alla börja nöta sina spel, haha.
Som vanligt ska jag bara sitta o glo bloggar osv, men men ;)
Vet inte om mamma kan hämta oss här ikväll, annars blir det att gå hem, fy fan vad kallt, haha.
Imorgon blir det iaf att sova här, tyvärr.. Zzzz

Har inte mycket att skriva om, men när jag ändå är här uppe på lanet tänkte jag att alla kan ge förslag på något jag kan skriva om? ;)
Många vet säkert att jag äälskar att skriva långa texter osv, och nu när jag har gott om tid skulle det inte sitta fel liksom :D
Men jaja, kommer ni på något är det bara att langa en kommentar, annars kommer det säkert något random ;)

Ahja, vi hörs väl senare ;)



Saknar sommaren, som fan alltså! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0