Uttråkad till max..

Är hemma från skolan idag också, börjar må bättre nu iaf :D
Synd att jag missat matte lektionerna den här veckan, har verkligen svårt för matte alltså :(
Men men, får väl ta igen det nästa vecka ;)

Iaf, ska snart dra till stallet i think.
Om vägen är okej så blir det väl att rida Tamarillo en sväng, annars ska jag bara ta in dom och borta osv.
Tror jag ska ge alla 3 en riktig rengöring?
Det kan de behöva, haha.
Och jag har ändå inget annat att göra idag, älskling är ju i skolan.

Idag är det fredag också, så satans skönt!
Älskar fredagar, hihi.
Kolla på film och kramas med älskling hela kvällen, mycket bättre kan det inte bli!
Men men, vi hörs senare ;)
Fina Jane :,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0