01, om mig.

Ja, Bella min kära bög kompis ville att jag skulle göra som många andra bloggare just nu, dvs skriva en text om dagen om olika saker.
Jag ska alltså typ följa en lista och skriva en text efter rubriken.
Detta ska jag hålla på med i en hel månad, jisses.. hehe.
Men ja, ska nu lyckas göra det här så bra som möjligt. ;)


Det första jag skulle skriva om var tydligen mig själv.

Ja, vad finns det att berätta?

Mitt hela namn är Emma Jane ****** Sandström. ( Mitt andra andra namn är hemlighets stämplat och få personer vet vad jag heter! )
Jag är fjorton år och bor i den trevliga hålan Hummelstad.
Fyller år den 7e Januari.
Om dagarna umgås jag med fin fina pojkvän Christian, och med mina underbara hästar.

Min stora passion här i livet är helt klart hästar.
De har jag hållit på med hela livet och är förhoppningsvis något jag kommer göra så länge jag kan.

Jag går i klass 7B på Ankarsrum skola, med mina fina brudar §
De jag umgås mest med i min klass är helt klart Bella och Ellinore, riktiga pangbrudar det!

Är inte så jätteduktig i skolan, kommer troligen inte få så jättebra betyg, men ska verkligen försöka, vill komma in på Strömsholm efter 9an.
Förhoppningsvis kommer älskling att hjälpa mig med matten iallafall, mitt svaga ämne och hans starka.

När jag inte är i stallet eller med älskling älskar jag att umgås med mina vänner.
Finns inget härligare än att ligga och snacka skit i timmar med en person man verkligen tycker om!

Måste nog påstå att jag är en rätt glad typ.
Ler och skrattar för det mesta, men även jag kan må dåligt, såklart.
Dock visar jag inte för många när något är fel, men de som känner mig bra ser det direkt.
Som min underbara kompis Becka, om jag bara är lite nere säger hon direkt " Nissegumman vad har hänt?"
DET är tecken på att någon bryr sig om en, min fina tjej ;)
Och ja, vi brukar kalla varandra för rätt skumma saker faktiskt, allt från Nisse till.. slav? ;)

Många anser nog att jag är ganska svår att " bryta ner " jag tar helt enkelt inte åt mig av vad folk jag inte känner tycker och säger om mig.
Det kan leda till att jag ibland blir väldigt provucerande ( eller hur det nu stavas ) men oftast menar jag inget elakt alls.
Egentligen är nog den enda gången jag är "elak" är när någon jävlas med någon som står mig nära.
Jag kan ha ett jävla temprament när jag väl blir arg, och folk som inte känner mig brukar oftast backa undan då.
Fast som sagt, mina små älsklingar vet hur snäll jag är innerst inne (a)

Ja, vet inte vad mer jag ska skriva..
Är det något jag missade är det väl bara att skriva det i en kommentar så får ni svar på det också ;)

Nu blev det väldigt lite om älskling här, haha.
Men jag umgås med honom nästan hela dagarna faktiskt, jätteskönt att ha någon som bryr sig om en..
Det är något jag är beroende av, att alltid ha folk nära mig.
Jag rent av hatar att vara ensam, iaf på kvällen.
Brukar sluta med att jag ringer min kära gullunge Becka så hon kan rädda mig, hihi.

Men ja, nu orkar inte jag skriva mer, tjarå ;)



Hihi, lilla gulliga jag.. 2007 tror jag.



Hah, typ för nån vecka sen.

Någon skillnad? ;)





Kommentarer
Postat av: bella

klart jag är din bögkompis :D<3

2011-01-21 @ 23:00:44
URL: http://bellaalstam.blogg.se/
Postat av: Emmaaaaah ;)

Klart du är, vad hade du förväntat dig? ;)

2011-01-21 @ 23:05:49
Postat av: bella

haha, vet inte :)

2011-01-22 @ 11:28:18
URL: http://bellaalstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0