02, min första kärlek.

Ja, vet inte riktigt hur man ska beskriva min första kärlek?

Jag anser ju att älskling är min första riktiga pojkvän, det första riktigt seriösa förhållandet jag har..

Men men, min första kärlek..

Han hette Filip och vi var typ 3 år eller något.
Vi bodde i samma hyreshus och jag var "jättekär" i honom när jag var liten.

Vad finns det att berätta?

Vi umgicks i princip varje dag, lekte med bilar osv, gick på samma dagis och bla bla bla.
Idag har jag ingen kontakt med honom över huvud taget, fast han är snäll allt :)

Fast som sagt, enligt mig är älskling den första riktiga, och förhoppningsvis min enda genom hela livet.
Han är den första som jag faktiskt är så kär i att jag inte vet vad jag skulle göra utan honom.

Finns inget mer att berätta, haha.
Roligt ju? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0