03, min familj.

Jahaja, nu var det dags att skriva om min kära familj här då va va va ;)

Kan ju börja att berätta om min kära mamma som är världens bästa mamma någonsin <3

Min mamma är född den 13 september, orkar inte räkna vilket årtal med hon är iaf 43 år.
Helena Sandström heter hon btw ;)
Hon jobbar på nån åldersomsomsorg (eller hur det nu stavas) och för er som inte vet vad det är.. så tar hon hand om gamla människor som inte klarar sig själva..
Det är ett jobb som jag aldrig skulle kunna jobba med..
För övrigt är hon världens absolut gulligaste mamma.
Hon står alltid för sina egna åsikter, och låter sig aldrig brytas ner av någon.
Det är hon som har lärt mig att stå upp för mig själv, att stå för det jag säger o tycker, att inte låta mig brytas ner av någon.
Ja, det var lite om min mamma, hihi :)
En bild kan ni också få ;)





Alla säger att vi är väldigt ilka, stämmer det?


Mammas pojkvän, Janne! :D

Haha, ja, Janne måste nog vara den coolaste personen som finns i hela världen.
Han är så kallad "Mc knutte" och går alltid omkring med balla kläder, han är bara för tuff han.
Han och mamma har varit tillsammans i snart 2 år, och jag hoppas verkligen de håller ihop, mamma är jättelycklig tillsammans med honom. ( även fast jag kan tycka synd om honom när hon blir arg, haha )
Han bor nere hos oss på helgerna, men i veckorna är han uppe i Stockholm och jobbar med att köra lastbil.
Anledningen till att han inte bor här nere på heltid är för att han inte har fått något bra jobb är, men det är på G.
Och ja, hans hela namn är Jan-erik Eriksson, coooling (y) haha.
Men han är jättesnäll är han :)



Hittade ingen bild på bara Janne, så blir på honom och mamma när de står och.. gör barnförbjudna saker! :D


Pontus!

Pontus är den äldsta av mina bröder, har nyss fyllt 20.
Han bor i en lägenhet i Eksjö tillsammans med hans katt.. Ozzy tror jag den heter.
Pontus är verkligen världens snällaste typ. hihi.
Han har alltid varit sån att han vill "skydda" mig från alla dåliga saker, och är det någon som jävlas så kommer han där direkt när jag ber honom lixom.
Han är rätt noga med att jag ska behandlas som en kvinna, ingen ska kasta skit på mig typ.
(även fast han inte säger det så ofta vet jag att det  är så) haha :)
Han vill också att jag ska kunna försvara mig när någon jävlas typ, eller ifall jag helt enkelt måste försvara mig mot någon som slår.
Nästan alltid när han kommer på besök får jag " slå " honom för att jag ska lära mig typ, HAHA värsta gullig.
Fast det brukar sluta med att han tar tar i mig och bär mig upp o ner.. :(
Men, ja, han är en helt underbar person min bror, och det vet han om. <3
Och Becka tycker att han är snygg dessutom, haha där fick jag dig gumman.



Såhär kan (brukar) det sluta om jag tror att jag är bättre än honom på något vis.. skitunge..



Pontus.. fråga mig inte vad han gör, typ leker kvinnlig strippare eller något.
Tror han skulle gå klädd så där på en tjej fest om jag inte minns fel.


Simon!

Min andra broder som nyss fyllt 18 :)
Simon.. har alltid varit min stora idol på något sätt.
Även fast vi inte har lika bra kontakt som vi hade för ett par år sen så avgudar jag honom.
Han är faktiskt den som gör att "vardagen" går runt här hemma.
Mamma jobbar mycket kvällar osv, och då är det Simon som typ tar hand om allting.
Han är världens bästa bror helt enkelt, man kan komma till honom och prata om vad som helst, han bryr sig alltid.
Han var min allra bäst vän när jag var liten och växte upp.
Han var den som alltid fanns vid min sida oavsett vad.
Kommer ihåg att vi alltid låg skavfötters i hans säng när jag var liten, nästan varje natt.. har kort på det nånstans..
Men, han är helt enkelt en perfekt storebror <3
Och juste, många av mina kompisar tycker att han är dö snygg, haha.
( Becka tycker att Simon är snygg också )
Fast tyvärr brudar, nu är han upptagen med en brud vid namn Alexandra :)







Simon, jag och Mamma i London 2007.
Diiiit vill jag åka igen alltså.. :o


Rickard!

Rickard är min yngsta bror, han fyller 8 i år.
För det mesta bråkar vi bara, är alltid arga och skriker på varandra.
Men när vi är ensamma hemma, då har vi det faktiskt jättekul!
Vet inte varför vi bråkar så mycket som vi gör, fast det har blivit bättre :)
Men han är jättesnäll faktiskt, bjuder mig alltid på godis, hehe (a)
Nej men jag älskar min lillebror och det vet han om. <3



Hihi, jag tror han kommer bli rätt gullig om ett par år faktiskt.
Har ju kompisar som redan tror att han kommer bli dö snygg x)



Haha, det var han och Simon som höll på med nånting när dom var ensamma hemma.
Rickard fick låna kläder av simon och skulle leka punkare..

Självklart ser jag älskling som en i min familj också, fast kanske.. på ett annorlunda sätt?
Hihi <3

Kommentarer
Postat av: Zeebran/ amanda

Så fint Emma <3 Saknar er allihopa massor! Gud vad stor snus blivit! Och du med! Du va ju bara en liten skit när jag såg dig sist!



Jätte fint inlägg. Massor kramar / Amanda

2011-01-23 @ 11:59:06
URL: http://zeebra-generation.blogspot.com
Postat av: emma :D

Naw, tack så mycket, vad gullig du är :,)

Får ta o träffas nån gång, var allt för länge sen..

Kram! <3

2011-01-23 @ 14:44:39
Postat av: Anonym

Naw, tack så mycket, vad gullig du är :,)

Får ta o träffas nån gång, var allt för länge sen..

Kram! <3

2011-01-23 @ 14:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0