05, vad är kärlek för mig?

Ja, som rubriken lyder, vad är kärlek för mig?
Kärlek kan vara så satans många olika saker, men antar att det menas mellan person och person..
Kärlek är när man verkligen kan berätta allt för varandra, man är aldrig rädd för att någon annan ska få reda på det.
Kärlek är när man kan dela allt med varandra.
När man älskar något så mycket att man vet precis vad man skulle vara utan den, helt jävla tom..
När man älskar någon så mycket att man skulle kunna göra vad som helst för att den skulle må bra.
Det spelar liksom ingen roll om det är något stort man måste göra, eller om man ska ut i köket och hämta ett glas saft.
Älskar du någon gör du det utan att blinka.
Kärlek är när du kan gå tex med din pojkvän på stan bland allt folk, du kan hålla hans hand, stanna honom och pussa honom, säga att du älskar honom utan att bry dig om vad folk tycker.
Är du kär så är det din åsikt som spelar någon roll, ingen annans.
Men orkar inte skriva mer nu.. hoppas alla förstår vad jag menar.
Kort och gott, kärlek är mellan 2 personer där du kan dela allting, skratta ihop, gråta ihop, leva ihop, dö ihop.
Sen är kärlek förstås olika från person till person, men det är såhär jag känner för min underbara fina älskling, och JAG tror att det är äkta kärlek mellan oss.
För "Kicken" är den personen jag alltid berättar allting för, han är den personen jag alltid vänder mig till i första hand, han är den som alltid finns där och stöttar mig, han är den som alltid gör vad som helst för att få se mig le, han är den som jag kan gråta framför, han är den som älskar mig även om jag går utan smink och i hur fula kläder som helst en dag.
Han är.. den rätta.
Ja, som rubriken lyder, vad är kärlek för mig?

Kärlek kan vara så satans många olika saker, men antar att det menas mellan person och person..

Kärlek är när man verkligen kan berätta allt för varandra, man är aldrig rädd för att någon annan ska få reda på det.
Kärlek är när man kan dela allt med varandra.
När man älskar något så mycket att man vet precis vad man skulle vara utan den, helt jävla tom..
När man älskar någon så mycket att man skulle kunna göra vad som helst för att den skulle må bra.
Det spelar liksom ingen roll om det är något stort man måste göra, eller om man ska ut i köket och hämta ett glas saft.
Älskar du någon gör du det utan att blinka.
Kärlek är när du kan gå tex med din pojkvän på stan bland allt folk, du kan hålla hans hand, stanna honom och pussa honom, säga att du älskar honom utan att bry dig om vad folk tycker.
Är du kär så är det din åsikt som spelar någon roll, ingen annans.

Men orkar inte skriva mer nu.. hoppas alla förstår vad jag menar.
Kort och gott, kärlek är mellan 2 personer där du kan dela allting, skratta ihop, gråta ihop, leva ihop, dö ihop.

Sen är kärlek förstås olika från person till person, men det är såhär jag känner för min underbara fina älskling, och JAG tror att det är äkta kärlek mellan oss.

För "Kicken" är den personen jag alltid berättar allting för, han är den personen jag alltid vänder mig till i första hand, han är den som alltid finns där och stöttar mig, han är den som alltid gör vad som helst för att få se mig le, han är den som jag kan gråta framför, han är den som älskar mig även om jag går utan smink och i hur fula kläder som helst en dag.

Han är.. den rätta.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0