06, min dag i text / bilder

Jahaja, min dag i text / bilder..
Vakande typ 05.50 idag, alltid lika trevligt att gå upp på morgonen..
Folk tror att bara för att jag är morgonpigg så älskar jag att gå upp tidigt, men nej så är det inte!
Iaf, drog på mig smink och allt såntdär, och bla bla bla.
Vid halv 7 gick jag o väckte min lillebror, fixade frukost åt han.. osv.
Innan jag drog till bussen gick jag ut o pissade med hundarna, haha.
Kom till skolan, hade tråkiga lektioner hala dagen..
Hatar Onsdagar alltså.. bara dryga och tråkiga lektioner..
Iaf, tog mig genom dagen och åkte sedan hem, fort som fan ner till stallet för att hinna rida innan det blev mörkt.
Älskling hade ju redan borstat och allt, så var bara att hoppa på o rida, haha min snälla gulleplutt.
Efter stallet drog jag hem till älskling, sen dess har jag suttit här.
Ska snart äta här, sen dra hem 2 my house.
Ja, det är vad jag hunnit med idag, än så länge ;)
Några mobil bilder som bellaalstam.blogg.se tog idag :)
Jahaja, min dag i text / bilder..

Vakande typ 05.50 idag, alltid lika trevligt att gå upp på morgonen..
Folk tror att bara för att jag är morgonpigg så älskar jag att gå upp tidigt, men nej så är det inte!

Iaf, drog på mig smink och allt såntdär, och bla bla bla.
Vid halv 7 gick jag o väckte min lillebror, fixade frukost åt han.. osv.
Innan jag drog till bussen gick jag ut o pissade med hundarna, haha.

Kom till skolan, hade tråkiga lektioner hala dagen..
Hatar Onsdagar alltså.. bara dryga och tråkiga lektioner..

Iaf, tog mig genom dagen och åkte sedan hem, fort som fan ner till stallet för att hinna rida innan det blev mörkt.
Älskling hade ju redan borstat och allt, så var bara att hoppa på o rida, haha min snälla gulleplutt.

Efter stallet drog jag hem till älskling, sen dess har jag suttit här.
Ska snart äta här, sen dra hem 2 my house.

Ja, det är vad jag hunnit med idag, än så länge ;)

Några mobil bilder som bellaalstam.blogg.se tog idag :)
Jag o min jättefina stol som jag har gjort i slöjden..
Alla var tvungna att göra en sån, HAHA.
Idag blev den klar, efter flera månaders hårt arbete..







HAHA, en riktig pudding är jag, hehe..
Näe.

Kommentarer
Postat av: bella

visst är jag ;)

2011-01-26 @ 18:43:35
URL: http://bellaalstam.blogg.se/
Postat av: Herman

haha bella xD o_o

2011-01-27 @ 19:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0