07, min bästa vän.

Har alltid haft svårt för det där med att.. bestämma vem som ska vara min bästa vän.
Har alltid gillat att ha flera nära kompisar, än en jätte nära bästis och inga andra alls..
Så ja, jag vet faktiskt inte vad jag ska säga om vem som är min bästa kompis?
Alla mina fina underbara vänner är ju så sjukt bra, alla på olika sätt.

Men iaf, de jag anser som mina "bästa" vänner är Becka, Ellinore, Bella, och såklart älskling, hihi.
Även fast jag har olika bra relation med dom alla så är dom personer som jag litar på, som jag vet att jag kan prata med.

Becka, hon är en av mina allra bästa vänner för att hon alltid finns där oavsett vad.
Hon är den här personen jag kan springa hem till mitt i natten, gråta som fan och sen somna i hennes knä.
Vi umgicks alltid förut, sen gled vi ifrån varandra mer och mer, men nu har vi börjat ta kontakt mer och mer.
Becka och jag bråkar seriöst alltid, vi har alltid något att dryga mot varandra om, haha.
Men det spelar ingen roll hur jävla arg hon är på mig, kommer jag till henne och ber om hjälp så finns hon alltid.
Hon skulle aldrig svika mig, det vet jag, och jag litar på henne till 10000000.




Ellinore, är en av mina bästa vänner för den sjukt underbara personen hon är.
Hon är alltid glad och sprallig, och får en att bli på bra humör på nolltid alltså.
Hennes leende kan få vem som helst att tina upp. hehe.
Att vi sen har gemensamma intressen gör ju inte saken dålig heller, haha.
Vi har alltid något att prata om, det blir liksom aldrig tyst och pinsamt mellan oss.
Hon är en sån där person som alltid försöker att få än att må bättre, hon vill aldrig se någon ledsen liksom.
Sen är hon jävligt stark som människa, ingen kan liksom bryta ner henne på något sätt.
Faktum är att hon aldrig slutar att förvåna mig, man vet aldrig vad man ska vänta sig av den bus ungen <3





Bella, är en av mina bästa vänner för att man aldrig har en tråkig stund med henne.
När man är med henne skrattar man typ hela tiden, haha.
Hon har en sån jäkla sjuk humor den där ungen alltså, haha.
Hon är den där personen som alltid får en att glömma bort vad det var man var ledsen för, man bara.. spolar bort det och hänger på Bella, haha.
Hon har alltid något på gång den ungen alltså, är Bella inte i skolan en dag går man omkring och funderar på vad det är som saknas..
Hon är den personen som alltid är perfekt att ha med sig vart man än ska gå, hon är inte feg av sig om man säger så heller, haha.
Och sen kan jag ju bara påpeka att Bella älskar våran spanska lärare också :)
bellaalstam.blogg.se




Älskling, är en av mina bästa vänner för att.. han är den han är?
Han är den jag umgås med hela dagarna, från det att jag kommer hem från skolan tills han måste gå hem på kvällen.
Han är nog den som känner mig utan och innan, även fast han inte vet allt om mig så vet han precis hur jag kommer reagera när det händer olika saker.
Det är så skönt att alltid kunna ha honom vid min sida, personen jag litar på tills döden alltså..
Han är bäst på att förutspå mitt humör, och gör alltid det bästa för att få mig glad innan jag får mitt.. utbrott.
Han har också en sjuk jävla humor, faktum är att ingen som har sett oss tillsammans när vi är hemma tycker att vi är det minsta lilla normala.. ?
Vi har alltid kul han och jag, min älskling. <3





Kommentarer
Postat av: bella

aw gumman, dsm på allt!

älskar dig otroligt! <3

2011-01-27 @ 17:42:44
URL: http://bellaalstam.blogg.se/
Postat av: Neger

Vi 2 neger.

2011-01-28 @ 15:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0