08, ett ögonblick i mitt liv jag minns väl.

Ja, så tror jag iaf att rubriken löd, haha.

Men.. alltså det finns så sjukt många ögonblick som betyder väldigt mycket, som man aldrig kommer glömma.
Tex när jag provred Bella för första gången (ingen rolig historia) många fina minnen med kompisar osv, men det jag tänker skriva om är den dagen då jag och älskling blev tillsammans.

Dagen var den 18 maj 2010.

Minns att älskling (som då alltid kallades för "Kicken") jag och Calle satt hemma hos älskling och gjorde.. ingenting?
Sen sa älskling med sin super gulliga röst som man bara älskar att han ville prata med mig senare.

Nyfiken i en strut som jag är tjatade jag till mig att han skulle säga till mig just då, haha.
Det hela slutade med att jag och älskling gick ut på hans trappa.

Minns att han stod ett trappsteg över mig och hade händerna på mina axlar, sen sa han
"Emma, vill du vara tillsammans med mig?"
Blev så satans glad att jag nästan började gråta (känslig som jag är)
Och svaret var helt självklart ett ja, han var den enda jag ville ha, kunde inte tänka på någon annan.

Efter att vi hade stått där ute ett tag gick vi in till Calle igen, och låtsades som att inget hade hänt, HAHA.
Vi bestämde oss för att vänta några dagar med att "gå ut med det" eftersom jag för tillfället hade väldigt dåligt rykte (spelar ingen roll varför)
Men ja, tror vi lyckades hålla oss i typ 3 dagar, sen visste alla om det :,)

Men ja, det var verkligen en av dom bästa ögonblicken i mitt liv.
Killen jag älskar mest av allt, ställer sig och frågar mig rakt upp i ansiktet om jag vill bli hans.
Det är ett ögonblick som verkligen betyder mycket för mig, kommer aldrig glömma det.
Jag kommer till o med ihåg vilka kläder han hade på sig den dagen, min fina älskling.

Vi är fortfarande tillsammans, och jag älskar honom mer nu är vad jag någonsin gjort förut.
Sanningen är att jag bara älskar honom mer och mer för varje dag som går.
Trots alla gånger jag svikit honom, kastat skit på honom så har han alltid stannat kvar hos mig.

Alltid när jag frågar varför han stannar hos mig när jag är ett sånt svin säger han "För att jag älskar dig, jag klarar mig inte utan dig, även fast du beter dig som ett riktigt svin ibland så kan jag inte leva utan dig"
Det, är vad jag kallar kärlek.

Älskling står och fular sig, haha. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0