09, min tro och det jag tror finns?

Jahaja, vad ska man skriva om här då?

Tror faktiskt inte på något, vad jag kan komma på iaf, haha.

Fast en sak tror jag faktiskt på, ödet.
Eller, kanske inte precis ödet, men jag tror att vissa saker händer av en mening.
Inte att varje beslut vi tar i livet spelat någon roll, men att vissa saker bara var menade att de skulle hända.

Som när jag var och provred Bellinda.
Allt talade emot oss om att vi skulle köpa henne, men efter mycket om och men stod hon i vårat stall.
Det var ett helvetes massa jobb, men vi tog oss igenom det och blev helt jävla.. Amazing.
Det var aldrig meningen att hon skulle bli min, men tillslut blev hon det, och hon blev min allra bästa vän.

Den dagen började jag tro på ödet.. eller som sagt inte tro, men att det kanske existerar.
Den hästen fick mig att börja tro på ödet, och det tackar jag henne för.

Sen att jag träffade älskling och blev tillsammans med honom tror jag också var ödet, allt talade emot mig när det gällde honom.
Han var 3 år äldre, ner flyttad från storstan, snygg som satan, en sån som alla tjejer dreglar efter typ.
Men han valde mig, jag tror att det är meningen att det ska vara vi 2, jag tror att ödet förde oss samman.

Men men, alla tror och tycker olika, fast ödet.. ja något skumt är det allt..





Bellinda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0