11, min favorit sak.

Jahaja, rätt svårt att välja ut en favorit sak?

Dessutom vet jag inte en vad som menas med "sak", lixom.. typ.. en mascara är ju lixom en sak, precis som en köttbulle är en sak, HAHA.

Så ja, jag har faktiskt inte en blekaste aning.

Roligt inlägg ju? ;)

Imorgon får ni inlägget 12, min vecka.

Hihi, får bli en bild på kattungen Sille!
Fick henne av älskling och hans mamma i födelsedags present, naw! :D
Hihi, till och med jag som har döpt henne, efter min första häst såklart :,)
Men men, hon ska få bo kvar nere hos älskling tills vi kan ta hem henne, mamma vill ju inte ha fler katter..
Men vi ska väl ta bort en av våra kanske, hon trivs inge bra hemma hos oss ändån :/
Men ja, världens gulligste kissemiss på bild :,)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0