8 månader med älskling idag! :DD

Sitter här med min fina Becka, fast hon ska snart dra hem :((
Har tagit lite kort o så, fast när bilderna skulle in i datan kom jag självklart på att minnes kortet ligger nere hos älskling..
Alltså kan jag inte få över bilderna på datan innan han kommer hem o kan hjälpa mig, skit.
Jag och becka är ju inte så jätteduktiga på det där med datorer, heh..

iaf, vid 7 blir det att träna hoppning för Otto!
Varker jag eller Tamarillo har hoppat sen november, så han lär ju vara skapligt jävla pigg alltså..
men man, det löser sig säkert.
Blir kul att testa en annan tränare också, jag som har haft Marie i ett år nu, haha ;)
Fast ne, hon är världens bästa :D

Ikväll o inatt blir det att myysa med älskling.
Vi firar 8 månader idag och jag har inte träffat honom sen i morse, inte bra :(
Men ja, han är bäst i hela världen kan jag ju ta o säga :D

Och Beckka också förstås.. heh...

men ja, skriver mer efter träningen, byyyyyyeee ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0