Älskar att nöta mitt bilspel alltså, HAHA (a)

Hej hej igen, kom nyss ner till älskling efter att ha varit henne hos mig o käkat.
Försökte övertala älskling att vi skulle mysa, men det lät tydligen inte så lockande enligt honom, haha..
Fast alltid när vi myser kan han aldrig hålla händerna borta från mig, vilket jag tror han tycker är lite jobbigt, stackarn.
När man bara är på mys humör och stöter bort älskling känner han sig dissad, mohaha :D
Nä, stackars min gubbe :(

HAHA, ah juste, glömde berätta om mitt och Ellinores underbara damp idag på rasten (a)
Heh, det är konstigt vad man kan ha roligt med en stol alltså..
Men men, älskar min underbara brutta!

Igår glömde jag lägga upp inlägg 10, dagens klädsel, men hade inte tillgång till kameran igår och nu orkar jag inte fota..
Så hoppas helt enkelt över den delen ;)

Men snart kommer 11, min favorit sak, och efter det ska jag spela mitt älskade bil spel, haha (a)



Haha, naw :,)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0