Älskling är osocial.. som vanligt.

Ja, min käre pojkvän sitter och spelar lol, som vanligt.
Är helt sjukt vad mycket tid han lägger ner på det där skit spelat alltså.. -.-
Fast ja, så blir det väl när man umgås hela dagarna..
Tror inte han skulle sitta o spela om vi bara träffades på helger tex..
Fast gud vad jag älskar att bo granne med mig fina unge!
Behöver aldrig sakna honom mer än några timmar, behöver aldrig oroa mig för att han ska hålla på med andra brudar eller nånting. ( inte för att det skulle hända, men ändån ! )
Han har faktiskt sagt att det värsta han vet är folk som är otrogna, och jag håller fullt med honom.
Det är det lägsta du kan göra mot någon du har ett förhållande med.

Säger som min käre broder brukar säga;
" Är man intresserad av att knulla med någon annan ska man åtminstone göra slut med den man är tillsammans med "
Klok han är, hihi :)

Ja, annars händer inte mycket, fick besök av Martin och Ståhl för ett tag sen, ( y )
Fast dom drog efter bara ett tag, tror de tyckte att jag och älskling var lite.. störda?
Hah.
Men ja, de sa att de kanske kommer tillbaka senare, sånt som märks.

Sista natten med min fina bby idag också, skolan börjar snart! :(
Det som har varit såå skönt att kunna ligga o mysa hela nätterna..
Men nu blir det ändring på det minsann :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0