Älskling ville att jag skulle skriva om honom? ;)


Ja, som sagt, min älskling ville att jag skulle skriva ett inlägg om honom, så får väl ta o göra det, haha :)

Min älskling heter Christian Jonathan Skagvard.
Går under namnen Christian, Kicken osv.
Jag kallar honom bara för älskling, baby, sexi osv ;)

Han föddes den 11 juni 1994, blir alltså 17 i år :)

är ca 184 cm lång, och väger typ 75 kilo?
Han har as niiiice muskler den här pojken alltså (a)
Dreglar..

Han har fyra syskon, 2 systrar och 2 bröder.
Matti, Janne, Ylva och Carine.

Hans mamma heter Elisabeth Öhman och är världens gulligaste!

Han föddes i Sundsvall, när han var 5 flyttade han till Jordbro i Stockholm.
När han gick i sexan flyttade han, Carine, hans mamma och styv pappa till lilla Hummelstad, där han fortfarande bor, 50 meter ifrån mig :)

Min bby har gjort mycket dumt i sitt förflutna, men det är inget som ska tas upp här, hihi.
Dock har han ändrats väldigt mycket i sin personlighet sen han blev tillsammans med mig säger många.
Jag har bra inflytande, hihi ;)

Jag och älskling blev tillsammans den 5 Maj 2010, och firar snart 8 lyckliga månader tillsammans.

Om dagarna går han på fordons linjen i Vimmerby, och ska utbilda sig till bilmekaniker eller lastbils chaffis.
Han är väldigt duktig på allt, och är en av de smartaste personerna jag någonsin träffat.

På fritiden umgås han med mig, spelar lol, (och rider när det är tillräckligt varmt ute, haha)
Faktum är att det är jag som har fått honom att börja rida, känner mig stolt!
Han är en riktig naturbegåvning faktiskt, han har en jäkla talang!

Nog om vem han är, nu ska vi ta och prata om älskling som person!

Som person är han så underbar så det bara inte finns!
Han är nog en av de snällaste personerna jag någonsin träffat.

Många får intrycket av att han är väldigt dryg osv, och jo visst det kan han allt vara.
Fast så fort man lär känna honom kan man inte göra annat än att älska denna pojk!

Kommer ihåg första gången jag träffade honom, jag tyckte att han var stor och läskig, jag var faktiskt livrädd för honom.
Vi typ hatade varandra, haha.
Eller ja, han säger att han "ogillade" mig, men jag hatade honom x)
Tyckte han var den mest dryga personen som jorden någonsin skapat x)

Ett tag senare var vi hemma hos en gemensam polare samtidigt, och sen dess har vi lixom hållt ihop.
Han har berättat att han blev kär i mig den dagen, att han blev kär i mitt leende, gulligt va? ;)

Sen dagen vi blev tillsammans har vi bara varit utan varandra en enda dag.
Fatta att vi har träffats varje dag i 8 månader? Helt sjukt!

Kicken är verkligen bäst på att få en på bra humör när man mår dåligt.
Han finns alltid där för sina vänner, hjälper dem när de behöver det.
Han är en sån där person som man alltid kan gråta framför, och allt han gör är att komma fram och ge en en bamse kram, stryka en över håret och säga "såja gumman", så mår man genast mycket bättre.
Han är en sån där som alltid sätter mina behov framför sina egna.
Han gör alltid allting för att jag ska ha det så bra som möjligt, även om det innebär att han själv måste ha det piss.

Han är riktigt typiskt när det gäller min säkerthet, han är riktigt överbeskyddande ibland, vilket är så sjukt gulligt!

Typ om vi åker bil så säger han "Älskling spänn fast dig, du vill väl inte att jag ska behöva leva utan dig om vi krockar o du dör?"
"Älskling har du tagit på dig västen? Jag vill inte att du rider utan den"

Så jävla gulligt! :,)

Sen så är han riktigt riktigt svartsjuk, precis som jag är, haha x)

Räcker att man typ skriver ett sms till en annan kille eller något så blir han svartsjuk, precis som jag.

På det sättet passar vi verkligen ihop, vi är lika svartsjuka båda två.
Men jag ser faktiskt inte det som en nackdel, tycker det är jättegulligt :,)

Sen så är han en sån som alltid står upp för dom han älskar.
Kommer ihåg en gång när en kille hade hållt på o stöta på mig i skolan, älskling gick fram och gav honom en lavett nästa gång han såg honom.

Han är väldigt noga med att jag är hans, bara hans.
Ingen annan ska vara där o kladda lixom.

Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer?

Han har varit nykterist i 9 månader snart, snusar och sånt gör han också, busungen.

Men tror nog att jag har fått med det mesta?
Han skulle aldrig någonsin lägga en hand på en kvinna, så länge hon inte slagit mig eller någon annan tjej han bryr sig om.

Det ultimata ordet för att beskriva Kicken är.. en stor nallebjörn som är älskad av de flesta!
Han är en sån här person som bara bara inte kan låta bli o falla för (a)
Och älskar att kramas o pussas o sånt gör han också, det är nog en av de bästa saker han vet!

Ja, nu får det nog räcka, haha.
Hoppas du blev nöjd älskling, mitt längsta inlägg hittills handlar om dig (a)

Kan ju avsluta med att säga.. du är mitt allt och lite till, du och jag föralltid, det är så det ska vara.
jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Älsklings Älskling Kicken

Gull unge :D <3 (L) Älskar dig

2011-01-05 @ 01:39:42
Postat av: Emmaaaaah ;)

Älskar dig också gubben ! <3

2011-01-05 @ 11:55:16
Postat av: pumba

ger er all lycka i livet för ni är som gjutna för varandra!!

2011-01-05 @ 13:45:51
Postat av: Emmaaaaah ;)

Naw, tack Pumba! :D

2011-01-05 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0