Bilder sen när jag, älskling och lillebror åkte snowracer, hah x)

Så duktig var jag..



Jag landade i både hundpiss och hundskit också för den delen, riktigt duktigt!



Sen garvade jag i typ 5 minuter åt skiten också, för sååå kul var det ju verkligen..
Och snygg på kort blev man också..



Älskling med ett biiiggg smile!



Hah, Rickard.





Åkte självklart in i snödrivan mer än en gång..



Hah, jättesnygg rumpa får man i mjukis braller, bara så ni vet!
Eller ja, älskling tyckte jag var jättefin iaf. :)





Sen var det såklat älsklings tur att faila! :D



HAHA, faaaaaaail baby!





Avslutar med en bild på min snygga broder!
Han kommer bli redigt snygg om ett par år, det är något att satsa på brudar!
En redig tjej tjusare är han också minsann ;)
HAH.

Kommentarer
Postat av: beckaa

Rikard är min! (a

2011-01-13 @ 19:58:26
Postat av: Emmaaaaah ;)

FAN, juste, hade glömt bort att ni är förlovade.

Förlåt gumman! :((((((( <3

2011-01-13 @ 20:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0