blogg.se är sämst.

För helvete det går inte att lägga upp filmerna från idag, aja får väl be älskling hjälpa mig med det när han är klar med sitt kära mine craft..
Fattar inte varför det inte funkar, jävla piss kvalitet sida eller ngt. -.-

Men iaf, nån dag snart ska jag ju hänga med Ellipellidenbästa hem o kolla på hennes nya pålle!
Ska försöka ge henne lite tips o sådär, Ella som hon heter verkar vara lite som Bella var.. :,)
Men om hon nu är det ska det bli redigt kul att sätta sig på en sån häst igen, flera år sen nu..
Kommer ihåg vilket helvete jag kunde ha det med Bella den första tiden, så ska bara bli kul om jag kan hjälpa till.
Kommer ju inte vara så att jag kan ge henne några awesome tips på hur hästen ska gå i döfin form eller så, men ska försöka.. lära Ellinore hur man ska förstå vilka knappar hon ska trycka på osv ;)
Hihi, ser jag mycket fram emot ska du veta din gullunge (a) <3



" Inte förens du prövat din styrka till det yttersta kan du bemästra din talang"

Tänk på den ni.


Kommentarer
Postat av: Ellinoreju :)

det ska bli askul :D <3

snällt av dig ju (aa)

älskar diig §

2011-01-22 @ 20:19:40
Postat av: Emmaaaaah ;)

Älskar dig :) <3

2011-01-22 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0