;D

God morgon .. -.-
Har nyss vaknat.. men tror jag ska gå o sova snart igen, haha x)
Morsan kommer och hämtar mig vid ett, och då blir det att dra o rida Amazing!
Skitkul! :)

Blev även bestämt att lanet skulle hålla på en dag till, uhuhu.

Ahja, nu sitter jag här  och väntar på att älskling ska komma tillbaka, han skulle hem o fixa till sina söta katter ;)
Funderar på att gå och möta ungen senare, är ju så långt för stackarn o gå :(

Iaf, de flesta sover, bara de största neeerdarna som fortfarande sitter uppe o spelar.. helt sjukt vad lite man sover på lan alltså.. ;s
Fast jag har ju sovit rätt mycket faktiskt, ;)

FYller ju år om 3 dagar också, jäklar vad snabbt ett år har gått alltså ;o
Emma goes fjooooortiiiis!, haha nävars.

Iaf, innan jag går och gör sängen sällskap vill ja bara säga att jag saknar mina brudar mest, och ni vet vilka ni är! <3

Kommentarer
Postat av: Ebba

jaadå <3 hahaha xd

2011-01-04 @ 18:16:35
URL: http://ebbakernen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0