Fredag = mys med älskling!

Så sant som det låter, mys med älskling hela kvällen ska det bli!
Kom nyss hem till mig efter en lång skön dusch, grr!
Senare (när jag är klar med bloggningen för idag) blir det att tjocka oss framför en bra rulle med godis, julmust, chips och dipp!
Mysigt värre :)

Men som sagt, drog upp med Tamarillo till ridhuset idag efter skolan för att titta lite på Ellis nya häst Ella! :D
Hann dock inte rida henne som jag skulle ha gjort, Marie var i ridhuset och longerade Fideli så hon gav Ellinore en liten lektion, haha, kan hon allt behöva, det lata fanskapet ;)
Haha, nej jag driver bara..
Men det var en himla skillnad på hästen efter att Marie gett henne lite tips osv.
Förstår om Ellinore känner att det är svårt, hade precis samma problem som henne i början, heh..
Men som sagt, riktigt kul att se hennes häst alltså.
Var typ precis som Bella när jag fick hem henne, men efter mycket om och men lyckades jag ju få henne relativt lugn.
Så hoppas att det kommer gå lika bra för Elli, det är ju trots allt en kanonhäst hon har, bakom allt studsande osv.
Men ska rida henne någon annan dag, hihi.

Och ja, imorgon är det min tur att få en riktig genomkörare av Marie!
Vid ett är det träning med Tamarillo, tjuhu! ;)
Var typ 2 veckor sen jag tränade för Marie, så kan ju räkna med att jag kommer vara tröttare än vanligt efteråt, haha.

Men men, vi hörs senare ;)

Kommentarer
Postat av: ellinoreawesomeee

Haha, jag är ett litet fanskap jag :D

hihi, vi tart nånannan dag ju <3

älskardiig §

2011-01-28 @ 19:53:31
URL: http://ellinoorenyberg.blogg.se/
Postat av: Emmaaaaah ;)

Haha, klart du är gumman <3

And yes, we do ;)

2011-01-28 @ 20:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0