God morgon! :D

Har precis kommit till Tonek igen, min söta mamma körde hit oss (a)
Har varit här i fem minuter och älskling sitter redan och spelar, nörd.. :D
Blir att dra hem härifrån vid typ 6 ikväll i think.

Tamarillo ska få vila idag efter att han var så satans duktig på träningen igår.
Kan tänka mig att han har riktigt mycket träningsverk efter all den förvända galoppen igår, hehe..
Imorgon ska jag försöka ge mig ut och skritta efter skolan, på tisdag är det träning för Otto! :D
Kommer nog bli as bra, hoppas han är lika duktig som sist, min lilla bus häst (a)

Pratade även med morsan i morse om hur vi ska göra med Jane, om vi ska behålla henne eller inte..
Det är ett rätt svårt beslut att ta, för jag älskar verkligen hästen jätte mycket.
Och hon är en jävel på att hoppa, men jag är troligen för stor för att kunna tävla henne de riktigt stora klasserna, som hon antagligen kommer kunna gå med en mindre ryttare.
Men det är ju sånt man inte vet, hon har ju lixom en jäkla balans och bär upp mig jätte bra..
Men ja.. det är verkligen jätte svårt det där, men vi ska väl åka och mäta henne någon dag och fatta beslutet efter det.
Är hon storhäst är det lixom "big no" till att behålla henne, men är hon ponny blir det värre..
Och sen.. ibland känner jag ju liksom att det verkligen är storhäst jag vill rida, fast ibland känner jag ju att jag inte kan överge Jane, för hon är en sån jävla stjärna..

Men men, nu ska jag inte tjata mer om det..

Uppdaterar mer om ett tag, ;)



Jane, så otroligt jävla vacker denna hästen är alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0