God morgon..

Vaknade för typ 10 minuter sen, nu ligger jag i älsklings säng o bloggar.
Han ligger brevid mig och klagar på att han har jätteont i hela kroppen, stackarn.
Speciellt munnen vare ja, haha.

Idag ska vi dra upp till ridhuset minsann!
Älskling har lovat att han ska följa med o rida lite han också :,)
Är flera månader sen han red i ett ridhus..
Ska försöka ladda kameran också så jag kan ta lite kort, den dog ju igår när jag fotade Tamarillo i stallet.
Hann ta 3 bilder, great.
Men som sagt, idag ska kameran med ;)
Ska rida jag också så då får älskling ta kort, hihi.

Skulle tagit med Jane upp också och longerat henne, men kom på att om det än andra i rudhuset kommer inte det sluta så bra, hehe..
Hon bara springer allt hon har.. hästfan..
Men men, får ta o hitta ett ställe på ängarna där jag kan longera henne när vi kommer hem.

Men nu ska jag se till att få liv i älskling, uppdaterar efter ridningen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0