Gutten morgen ;P

God morgon allesammans, hoppas ni fortfarande ligger o sover..
Klockan är kvart i 9 en söndag och jag är vaken, great (y)
Men älskling skulle upp vid 8, och när han gick upp pallade jag inte sova längre..

Men iaf, idag ska jag se till att jane blir longerad riktigt jävla mycket kan jag ju tala om!
Bara jag hittar en plats att vara på ska hon få springa järnet alltså.
Hon verkligen måste bli av med all den överskottsenergi hon har.
Får väl se hur det går, om jag inte kan longera henne dör jag alltså..
Det går verkligen inte att rida på henne så som hon är nu, och om 2 månader ska hon ju tillbaka till sin ägare..
Och då måste hon vara i iaf grundkondition, det är jättebra alltså.
Fattar inte vad jag tänkte med när jag ställde av henne i vintras, borde förstått att hon skulle bli helt galen med tanke på att hon var rätt.. egensinnig redan innan.
Men ja, det här ska jag nog se till att fixa .. (a)

Annars ska jag inte göra mycket idag, njuta av min och älskling sista heldag innan skolan börjar igen..
Det är helt otroligt vad man kan vara beroende av en människa, och det är inte bra alltså..
Hur skulle det sluta om han var tvungen att åka bort en månad?
Jag skulle ju typ.. dö eller något..

Men ja, vi ses senare! :D



Min galenpanna på bild.
Vet att armarna är helt förjävliga, men det gick fort som satan (självfallet kunde jag knappt bromsa) och allt jag ville då var att lägga henne rätt på hindren så hon inte skulle snubbla och dö.. hehe.
Men det hela slutade ju asbra, vann över Emelie som kom 2a med ca.. 10 sekunder tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

elr typ 20 sekunder vann du ju över henne x)

haha <3

2011-01-23 @ 13:46:06
URL: http://ellinoorenyberg.blogg.se/
Postat av: Emmaaaaah ;)

Haha busunge, hon kanske blir ledsen då :(( <3

2011-01-23 @ 17:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0