Har just kommit på att energidryck är redigt gott, men fy fan vad det suger..

Sitter hemma hos Tonek på detta förbannade lan..
Tonek ska dock köra hem oss runt 12-1, så får sova hemma iaf (a)

Har ingenting att blogga om, värsta.. öken känns det som?
Ahja men nånting bra kommer jag säkert på sometime..

Är förövrigt sjukt jävla trött, känns som att jag håller på att bli sjuk.
Och all den här jävla egergidrycken, ska inte den göra så att man blir piggare?
Ja, än så länge har den bara verkat åt andra hållet..

Ska övertala älskling att vi ska sooova imorgon, annars har han ju fått värsta spelet och fått för sig att han ska upp 7 varje helgmorgon, hm?
Då går det hur bra som helst att hoppa upp ur sängen, men inte när det är skola nej.. bus unge ;)
Men iaf, ska be morsan köra tillbaka oss hit imorgon när hon vaknat.
Vid 5 är det ju möte för alla admins (men jag får följa med för jag är tillsammans med en admin, hihi)

Ahja, vi hörs senare, eller imorgon ;)



Jävla energidryck, gör bara så man blir trött.. -.-

Kommentarer
Postat av: Alva :D

Sv: Du är emma :') <3, Fin blogg du har kram Alva :)

2011-01-29 @ 23:01:29
URL: http://aalviisen.blogg.se/
Postat av: Ebba Kernen

Helt rätt där emma jag sitter faktiskt också här med engergi dryck men det hjälper inte ett skit ! <3

2011-01-30 @ 00:05:05
URL: http://ebbakernen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0