Hela kroppen insmord med bodylotion, mums!

Ligger i sängen och bloggar, älskling sitter vid sin data och gör.. nånting? x)

Han är såå snäll min älskling, smörjer in hela min kropp med bodyloution.. så otroligt skönt!
Typ som en helkropps massage, grr!

Och direkt efteråt säger han
"älskling är det något mer du vill ha?"
"Som vadå?"
"Nja.. vet inte, jag har chips, läsk och kakor!"

Så jävla gullig pojkvän man kan ha alltså, jag är lyckligast i världen när jag är med dig ska du veta!

Gjorde dock lite ont i låren.. träningsverken sitter fortfarande i sen jag red Amazing.. heh.
Men iaf alla brudar, detta är någonting som ni definitivt borde kräva av eran kille, super skönt!

Annars gör jag inte mycket, älskling ska ladda ner en film som vi ska ligga och mysa till hela kvällen!

Typ nån skola i USA som får alla elever att bli nazister.
Morsan sa att den var jättebra, litar på hennes omdöme ;)

Har för övrigt dåligt samvete för att hästarna får stå så mycket som dom gör just nu :(
Men har verkligen varit fullt upp hela lovet känns det som.. ;s
Men ja, nu ska jag ta tag i det och se till att båda hästarna sätts igång igen.
Jane måste ju vara i bra kondition osv tills hon lämnas till baka till sin ägare i mars..
Gud så mycket jag kommer sakna den hästen alltså :(
Men har beslutat mig för att börja rida storhäst på allvar nu, även fast det gör ont i hjärtat av bara tanken på att lämna tillbaka min lilla söta ponni :(

Ahja, nu ska jag inte ligga här och tjata mer.. får väl hitta något vettigt att göra.

Ses ;)



Blir en bild på Jane bara för att hon är världens sötaste lilla ponni!
Och en bild på älskling bara för att han är världens bästa pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0