Hemma från skolan ;)

Hejhej, kom nyss hem från skolan, nu sitter jag hemma hos älskling (y)
Skitungen gick inte till skolan idag heller -.- haha.

Men iaf, sorry för att jag inte uppdaterade mer igår, men fastande för ett bilspel på internet igår, så kunde inte slita mig, haha.
Men kan ju säga att jag verkligen total ägde på det, klarade hela spelet typ (a)

Nu är iaf tid för Janes mätning beställd, tror det var den 17e februari vi skulle åka till Vimmerby o mäta henne.
Alltså shit, slutmätning och allt, lite av hennes framtid hänger på det.. hm..
Men nu har vi iaf pratat med hennes ägare, och ska vi inte ha kvar henne ska hon hem igen, skönt att hon inte ska säljas vidare.
Med tanke på att hon är en ganska svår häst är chansen stor att hon hamnar på ett ställe där hon tar kontrollen, vore inte bra alltså..
Men men, vi får se hur det blir ;)

Ahja, ska snart dra hem, uppdaterar mer senare ;)

Och ja, frågestunden..
NI MÅSTE STÄLLA MER FRÅGOR!
Den som ställer flest frågor får en länk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0