Hemma från stan! ;D

Sådär ja, en nöjd Emma är hemma från stan ;)

Hihi, mamma är såå snäll alltså (a)

Fick
1 par nya trosor ( har en lika dan bh som jag fick av bby i julklapp bla)
Blond hårfärg
Ett nytt linne (grr vad snyggt det är alltså! :D)
En väska
Och sen en plånbok ( kan behövas, inté haft någon på flera år)

Som födelsedags present av älskling bjöd han mig på pizza + 2 par trosor till.

Supernöjd :)

På söndag kommer mormor och morfar också, vet att jag kommer få en ny ridhjälm (a)
DET är behövligt, ser ju ut som en .. jag vet inte vad i morsans hjälm.
Min gick ju sönder när jag flög av på en tävling i Oktober och fick åka ambulans till sjukhuset, heh x)
Hela min fina hjälm sprack :(

Nu sitter jag här och gör inte mycket, sitter och väntar på Becka som kommer på besök snart!
Saknad är den ungen alltså :)
Vi ska väl umgås med henne ett tag, sen ska jag och älskling mysa hela kvällen.
Vi är ju ensamma hemma hos honom, hans mamma är i Stockholm :)

Ja, men vi hörs senare! ;)

En riiktigt gammal fjortis bild på mig och Becka, heh.
Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0