Hemma nu! :D

Ja, hemma från Bruza nu, kul att träffa alla igen :)
Fick pengar och lite andra behövliga saker, aldrig fel ;)

På vägen hem stannade vi till i Mariannelund, gud vad man saknar det stället :(

Hahahahah och jag provade att köra Rickards fyrhjulig, kan ju säga att jag äger på att köra ;)
Men men det var ju första gången, och jag körde inte in i något iaf (a)
Tror jag kom upp i 10 km/h iaf (a)
Känner mig riktigt stolt faktiskt!

Nu vet jag inte vad som händer, blir nog mys med älskling hela natten lång.
Han ska smörja in hela mig med bodylotion, trevligt värre! ;)
Ser man fram emot, hehe (a)

Imorgon fyller man åt också, niice !
Emma goes fjortis ;)
Blir att dra in till stan med morsan och gänget.

Ahja, nu ska jag ta och läsa älsklings blogg, han har faktiskt ETT helt inlägg, hehe (a)

Fast han ville inte att jag skulle länka den, han känner sig lite bögig som har en blogg.
Tydligen så får BARA jag läsa den, (a)

Ses! ;)

Kommentarer
Postat av: Kicken

:( Jag känner mig inte bögig, skulle bara prova hur den sidan funka :>

2011-01-06 @ 21:09:03
Postat av: Emmaaaaah ;)

Hah, okej vi säger så älskling :)

2011-01-06 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0