Hjärtattack :o

Gud, haha.
Trodde jag skulle dö i hjärtattack nyss x)
Hade tappat ett av silver örhängena jag fick av älsklings syster i julklapp, äkta silver o allt :o
Som tur va så låg örhänget i mitt knä, och pluppen satt kvar i örat, haha.
Men jesus, kul var det inte :(

För övrigt.. fan ni måste ju ge förslag på vad jag ska skriva om här i bloggen!
Annars kommer det ju inte funka ;)
Så ALLA kommenterar nu, hihi.

Skiter i om ni vill att jag ska skriva ett långt jävla inlägg om vad som helst eller om ni vill se när min häst skiter, men nånting måste ni ju vilja läsa om?
Kom igen nu? ;)

Ahja, byebye.

Kommentarer
Postat av: Älsklings Älskling Kicken

Du borde skriva om mig :) Och om våra knullidulliga stunder! <3 :D Älskar dig

2011-01-04 @ 23:29:14
Postat av: Emmaaaaah ;)

Hah, ja jag får väl ta o göra det :P Tror dock att jag hoppar över det där med våra knullidulliga stunder ;)

Älskardig<3

2011-01-04 @ 23:32:04
Postat av: bella

hehe, vene vad du ska skriva om,

men ut o fota eller nåt ? :D§§

2011-01-04 @ 23:40:39
URL: http://bellaalstam.blogg.se/
Postat av: bella

nae, såna svin är sjuka. <3

2011-01-04 @ 23:43:35
URL: http://bellaalstam.blogg.se/
Postat av: bella

nae, såna svin är sjuka. <3

2011-01-04 @ 23:43:52
URL: http://bellaalstam.blogg.se/
Postat av: Emmaaaaah ;)

Hihihi, jadu Bella får väl ta o göra det nåndag ;)

Annars kan jag ju skriva om att alla svin här i världen ska sluta behandla min bög kompis som skit;)

hihihih <3

2011-01-04 @ 23:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0