Ingen rubrik är baaaaaallt!

Ja, nu har jag fått upp älskling iaf, känner mig stolt! :D
Han sitter o spelar nått jävla spel som vanligt, och jag sitter o nördar bdb o fb osv.
Precis som det brukar vara, haha ;)

Iaf, sitter o väntar på morsan som ska komma upp o hämta mig.
Har träning vid 3 ;D

Får väl se hur gammelmannen klarar det, han är verkligen lurvig som en björn ;o
Får ta o se till att Marie klipper honom nån dag snart, det är ju synd om stackarn :(

Ahja, annars sitter man bara o dunkar musik.. låten "still counting", muums på den! ;)

Sitter också o funderar på hur jag ska lösa problemet med Jane..
Gjorde ju misstaget att ställa av henne i ca tre veckor, och nu är hon en riktig vilde x)
Aja, är väl bara att ta "tjuren vid hornen" och försöka lösa problemet.
Får ta o longera henne i den djupa snön o sen rida henne när hon blivit trött x)
Åkte ju av igår, men lyckades landa på fötterna OCH hålla kvar i tyglarna, skillat ju? ;)

Jaja, vet inte riktigt vad jag ska skriva om här?
Kom gärna med förslag om ni har några, annars blir det väl lite vad som.. haha ;)
Och jag veet mycket väl att jag inte är så speciellt bra på det här, men gör det ju för att jag tycker att det är kul?
Gillar ni inte det jag skriver behöver ni inte läsa, svårare än så är det inte :)

Bloggar senare, ;)

Kommentarer
Postat av: bella

älskling <3!

2011-01-03 @ 13:00:17
URL: http://bellaalstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0