Inget rubrik är baaaaaallt!

Är hemma hos älskling nu, han sitter o spelar, är jätte osocial som han alltid blir när det där jävla spelet lockar honom..

Ska ta o lägga in bilder i datan som jag o bby tog idag på väg till stallet.
Är någon av dom okej så kommer de nog upp här alldeles strax ;D

Längtar så sjukt mycket till sommaren också kan jag ju påpeka..
Inte för att det är varmt, man blir solbränd, kan bada osv, (eller jo kanske lite därför) men mest för att älskling har lovat att han ska börja rida då igen.
Han påstår att det är alldeles för kallt att rida när det är vinter, skit snack.
Men just för att det är så underbart att rida med en person man verkligen älskar.
Det slår allt kan jag lova!
Nej men faktiskt, han är jätteduktig på att rida.
Han har bara ridit i ett par månader, men shit vilken talang ungen har.
Kommer ihåg hur jag såg ut efter ett par månader, jag satt fortfarande bara o skumpade runt.
Men ja, när det blir varmare älskling, då jävlar kommer jag tvinga dig att rida med mig varje dag igen! :D

Haha, så här brukade det låta i somras:

Älskling; Snälla gumman kan inte vi rida idag?
Jag; Nej vi hinner inte, vi måste blalabla nånting.
Älskling; Dumma dig! :O

Nu, när det är vinter låter det såhär;

Jag: Älskling, snälla kan inte du följa med mig ut o rida idag?
Älskling; Nää, det är så kallt, jag vill inte.
Jag; Dumma dig :O

Suck..

Bara för det slänger jag upp en jättefin bild på min älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0