JAG HATAAAR VINTERN -.-

Ja, första skoldagen för terminen är avklarad, utan några större problem.
Var sjukt segt att gå upp i morse, och kändes som att jag aldrig kunde somna igår..
Men ja, det gick det också ( y )
Var så sjukt kul att träffa alla mina saknade brudar!

Sitter hemma hos älskling nu, tycker synd om honom som har jätteont i ryggen, igen :(
Stackars unge till att ha rygg problem alltså..

Nu ska jag inte göra mycket, se till att hitta mitt jävla SO block, det är fan borta! -.-
Men det lär väl ligga här eller hemma, för i skolan var det ju iaf inte.. -.-

Skulle försöka rida Tamarillo idag också, men självklart var det nästan helt mörkt när man skulle bege sig till stallet.
Helt hopplöst är det, jävla vinter!
Och inte orkar man rida upp till ridhuset heller.. är det redan kolsvart när man ger sig iväg så känns det rätt.. trist.
Sen är jag ju mörkrädd som satan också, så om jag ska upp till ridhuset vågar jag ju inte rida själv, hah.

Tönt är jag, du behöver inte påpeka det, hah.

Men ja, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: bella

ihii du kan skriva om mig ? (a)

jag är ju fullt normal,haha skoja. men jag vet inte riktigt, men ut o fota nån dag, o lägg upp bilderna :D osen gör den där såkallade "listan"

som alla andra har gjort typ, den där när du ska skriva om dig själv osvosv, den tycker jag att du ska skriva om, för du skriver så jävla mycket, de är askul o läsa när du skriver :D!

älskar dig också bebii <3

2011-01-10 @ 19:18:35
URL: http://bellaalstam.blogg.se/
Postat av: Emma ;D

Hihi, jadu Bella, listan kan jag definitivt göra iaf ;)

Du kan ju kopiera den åt mig? (a)

Men ja, ut o ta massa bilder ska jag också göra, ska bara ladda kamera fittan -.-

Men det borde du med göra! :D <3

2011-01-10 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0