Känner mig som en tjock gris..

Ja, nu har mormor o morfar varit här.
Som vanligt efter att dom har varit på besök känner man sig som en köttbulle.
Har ätit maassa kakor och tårta, + att vi nyss åt mat hemma hos älskling också!
Ja.. tur att man är en sån där som aldrig går upp i vikt oavsett hur mycket man tjockar i sig.
Faktum är att jag faktiskt har gått ner typ 2 kilo, hihi.
Var ju hemma hos mormor och bakade innan jul, väger mig alltid när jag är hemma hos dom.
Precis när jag kommer dit, och innan jag åker hem ( äter ju så otrooligt mycket när jag är där )
Men känner mig duktig, inte ett enda gram hade jag gått upp! ;)

Vad tippar ni på att jag väger? hiihihi.

Iaf, fick ridhjälmen som jag anade att jag skulle få, jättebra!
Behövde verkligen en ny, hihi.
Älskar den alltså.. så jävla skön!
Och snygg är den också! :)

Ja, nu ska jag inte göra mycket, är deprimerad, skolan börjar imorgon :(
Men ska bli kul att träffa mina fina brudar iaf!
Grymt saknade har dom varit!

Samt att det ska bli kul att se ifall de som är så satans arga på mig faktiskt vågar komma fram o prata med mig?
Det vågade dom ju inte sist, när de var as arga på Bella.
De var tydligen rädda för att en viss person skulle slå dem om de gick på mig?
Vem vet, det kanske han gör också, man vet aldrig brudar! ;)
Ja, man får väl hoppas att de faktiskt kan komma fram och prata med mig den här gången, det vore väldigt trevligt tycker jag :)

Lovet har iaf varit kanonbra tycker jag.
Det enda negativa med det har varit att jag inte kunnat rida så mycket som jag hade hoppats på.
Båda hästarna har börjat tappa både kondition och muskler :(
Men det får det väl bli ändring på nu när snön försvinner!

Tamarillo ska ju klippas på söndag, då kommer han ju inte se ut som en björn längre iaf!
Kanske blir en ridlektion efter klippningen också, beror på hur lång tid klippningen tar.
Smidigt att det är ens tränare som klipper hästen ju? ;)
Ja, Marie är bäst helt enkelt! :)

Morsan kanske ska ringa på en häst ikväll också, nån utanför Jönköping tror jag det var.
En skäck!
Åh gud vad jag älskar skäckar alltså, det är så satans fina!
Naw :,)
Men mer om det om det faktsikt händer ;)

För övrigt, är rätt segt att jag kommer behöva gå med typ.. orange hår till skolan imorgon.
Morsan orkade inte färga det idag.. så ah.
Men ja, jag bryr mig inte speciellt mycket om vad folk tycker om mig och mitt utseende.
Jag har mina brudar och dom är allt jag behöver ( förutom min älskling såklart )
Och de finns alltid där för mig, gud vad jag älskar dom alltså :,)

Ja, blev ett rätt långt inlägg här alltså.

Men har tänkt på en sak, VAD vill ni som följer min blogg läsa om?
Jag vet ju att det är en del, så ni får faktiskt ta o komma med förslag! :)

Kommentarer
Postat av: bella

nej, jag tyckte den va finare med dig me :) §§

2011-01-09 @ 20:37:06
URL: http://bellaalstam.blogg.se/
Postat av: Emma ;D

Hihi, nej ;) <3

2011-01-10 @ 07:11:42
Postat av: Anonym

hej !



Så du rider , det gör jag också och jag vill bli tipsad av massa folk om sköna hjälmar .. hittar aldrig den rätta :s



och din blogg är jätte fin !

min är inte lika fin , är ny på det så ;)



hejdå! :D

2011-01-11 @ 20:14:40
URL: http://nellyyoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0