Kollat film med älskling.

Ja, har nyss kollat film med älskling, nån jävla poker sak var det..
Helt sjukt hur många som blir beroende av det där.. hemskt äre.

Men iaf, för en stund sen fick vi för oss att vi skulle gå ut o spela golf, men vi hittade inga golfklubbor, skit också.
Jag som aldrig har spelat golf, haha.

Om ett tag ska vi bara lägga oss o kramas hela natten, våran sista natt tillsammans, sen börjar skolan igen..
Veckorna går för sakta, och helgerna för snabbt.. sorgligt.
Hatar att jag inte får sova med älskling varje dag som jag kunde i somras.. :(

Men iaf, imorgon ska jag se till att försöka longera Jane, om jag hittar nån stans jag kan va på vill säga.
På helgerna är det nästan alltid massa folk i ridhuset, och på ängarna är det skaror ;s
Men ja, något ställe kan jag nog säkert hitta.
Dessutom är det fan skithalt, det är dö läskigt.
Med tanke på vilket jävla liv hon för just nu så blir jag förvånad ifall hon inte drar i backen..

Haha som ville sa för nån dag sen i stallet:

W: Jadu, jag har hört vad Lena har berättat om hur Jane är när du försöker rida henne.
Jag: eeh, jaha?
W: Ja tänk om nånting händer så du hamnar i rullstol, det skulle inte vara bra för min ekonomi. Då skulle jag ju behöva bygga ramper o skit här nere så du kan ta dig fram. För du lär väl inte sluta rida för det.
E: Haha, nädå jag ska inte hamna i rullstol.
W: nää det hoppas jag verkligen inte.

Haha, lilla gulliga Wille.

Men ja, vi hörs imorgon, orkar inte blogga mer idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0