Lanet är slut, äntligen.. x)

Ja, kom hem för typ 2 timmar sen.
Så jävla skönt att det äntligen är slut, hah.
Fast på sätt o vis längtar man ändå till nästa.. haha ja det är konstigt det där.

Nu gör man inte mycket, ska snart ta o hoppa in i duschen.
Ska försöka få tag på älskling också, han blev tjurig och gick hem, typiskt män sa morsan, hah :D

Ahja, hare bäst för det ska jag banne mig ha, så fort ja fått tar på älskling..
Och får man inte tag på honom blir det väl att dra till nån polare eller något, hatar att vara ensam nu för tiden.

Känner ig så otroligt jävla tom när jag är utan dig ska du veta.
Men du måste inse att även du gör fel, för allt beror inte på mig.
Men jag älskar dig, glöm aldrig bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0