Matteprov idag.. :s

Sitter hemma hos älskling, han sitter och pluggar till provet han har imorgon, duktig pojke!
Han så jävla avis på honom kan jag ju säga, vad han än gör så han han jättelätt för det..
Han är typ.. ja den smartaste personen jag någonsin träffat, eller i allafall en utan dom.
Han är en sån där unge som löser skit svåra saker utan att ens tänka, medans jag kan sitta i 10 minuter och tänka på samma sak, utan att fatta ett skit.
Orättvist tycker jag..
Så synd att ungen inte sköter skolan ordentligt, för han skulle kunna ha topp betyg i allt om han ville..
Fast han har faktiskt blivit bättre på det sen han träffade mig (a)
Hihi, stolt.
Fast ja, nu ska vi inte prata om hur duktig min älskling är i skolan..
Hur kom jag ens in på det ämnet? ;o

Iaf, hade matte prov idag, kan inte säga att det gick sådär jättebra..
Fattar inte det här med geometri, det är så satans svårt..
Men men, ska be om special hjälp i matte eller något, hahaha.
Det kan ju jag behöva..

Har lätt för de flesta andra ämnen, men just matten har skitit sig totalt..

Men men, funderar på att ha frågestund här på bloggen?
Vad tycks om det?
Ahja, får se när jag har orken att fixa det, det märks ju! ;)
Seyaaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0