Några mål för 2011!

Tjänare tjänare.

Sitter o väntar på att älskling ska komma hem från skolan.
Är alltid så tråkigt utan honom..
Och inte går det att rida när man slutar vid halv 4 heller..
Är nästan helt mörkt när man kommer hem, och dra upp till ridhuset är inte heller så lockande.
Men ja, det blir väl ljusare snart hoppas jag.

Försökte blogga från Olivers Iphone 4, men det funkar inte ;s
Det går skriva rubrik, men ingen text eller vad man ska säga..
Wierd äre. ;s

Men ja, eftersom jag ändå inte har något att göra tänkte jag skriva en del mål som jag hoppas att jag kommer kunna uppfylla det här året.

* Bli snällare mot min älskling, jag kan verkligen vara en riktig bitch ibland.. :(

* Fortsätta vara tillsammans med älskling, såklart.

* Försöka umgås mer med mina kära vänner, känns som att bi håller på att glida isär lite grann.. :/

* Fortsätta tävla Tamarillo runt en meter om han fortfarande vill och tycker att det är kul.

* Skaffa mig en till storhäst efter att Jane har åkt hem i Mars.

* Beroende på hur gammal den är och hur mycket den är startad börja tävla även den. ( Är det en unghäst har jag som mål att kanske kunna starta några klubbisar på typ 90 cm, är det en mer rutinerad häst har jag som mål att starta 110)

* Skaffa en häst som jag verkligen känner mig trygg med och gillar, och inte ta någon för att den är bra på att hoppa tex.

* Sköta skolan och få bra betyg i höst! ;)

Orkar inte ladda upp några bilder för sitter hemma och datan e as seg ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0