Nån cp lista ;)

1. Är du singel nu? Nej :)
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? lånnnga! :D
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Har ett :,)
4. När hade du sex senast? 2 dar sen i think, eller nåt sånt.
5. Har du kört oskyddat nån gång? mmh.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Näej.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? mm
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nja, typ kanske, länge sen.
10. Haft sex på fyllan? Jaharå, med älskling.
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? ja, men det var läänge sen.
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? JA!
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Vet inte ;s
14. Somnat gråtande pga kärleken? Ja.
15. Varit på en blind date? Nääe. 
16. Varit otrogen? nej, aldrig.
17. Ångrade du dig? -..
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Är på mitt längst nu. Än så länge,  8 månader o en dag.
19. Har du någonsin varit kär? ÄR!
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja.

10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? japp.
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Japp
12. Vart bor din bästa vän?
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Bara om folk de helt enkelt inte tycker om :)
14. Har du ljugit för någon kompis någon gång? Japp..
15. Har någon kompis ljugit för dig någon gång? ja.
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej.
17. Vilken kompis var du senast med? Becka :)
18. Har du många kompisar i din klass? Inte så värst. Det är bara 2 som tycker om mig. Jag är mobbad, men jag bryr mig inte :)
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Är bara med Bella o Elli. och sen Becka ibland ;)
20. En vän som du känt sen du var liten? AMANDA <3

SISTA SOM

1. Du fick en puss av? ÄLSKLIIING!
2. Sov med dig i samma säng? älsklinnnnnng<3
3. Du delade ett riktigt skratt med? Hah, vet inte, nån i skolan troligen. Var ett tag sen jag var glad..
4. Du gick på bio med? Jag går inte på bio.. men Becka iaf, typ.. hösten 09 eller ngt..
6. Du gick på stan med? Älskling :)
7. Delade en pizza med dig? Älskling :)
8. Du ringde? Älskling<3
9. Skickade ett sms till dig? Bella <3
10. Du kramade? Älskling <3
11. Gjorde dig lite besviken? Älskling <3
12. Gjorde dig mycket besviken?
Älskling <3
13. Du skrev med på msn? Jag venne x) Är aldrig inne på msn typ,
14. Du snackade skit om? Ja.. det vet man aldrig. 
15. Du åkte bil med? Mamma.
16. Gav dig en komplimang? Älskling <3
17. Du kollade på film med? Älsk<3
18. Du åt med på resturang? Venne.. donken o pizzeria får räknas.. så älskling.
19. Betalade något åt dig? Älskling. <3
20. Grät inför dig? Mamma. vi satt o grät tillsammans., haha :,) <3

BOENDE

1. Bor dina föräldrar tillsammans? Nej.
2. Om inte vem bor du mest hos? Bara mamma.
3. Har du eget rum? Ja.
4. Egen dator? Ne.
5. Egen tv? Inte längre.
6. DVD? ja
7. Boxer? ne
8. Internet? Inte egtet internet om jag inte har egen data.. fuckhead.
9. Vilka färger går i ditt rum? typ greeen!
10. Har du stor golvyta? Nääh
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? jaa.
12. Är köket stort? sådär.
13. Ismaskin? ???
14. Micro? aa
15. Glass i frysen just nu? Nä, den har jag missat isf.
16. Fler än ett badrum? Nope,
17. Badkar eller dusch? båda
18. Tvättstuga? ja
19. Balkong? ne.
20. Bra grannar? älskling är bäst :)

DIVERSE

1. Favoritfärg? svart o rosa typ.
2. Mobiltelefon? Nån jävla samsung. orka veta vad den heter också.. xd
3. Skola och program? ankarsruuuuuuuuuuuum
4. Oskuld? Nope.
5. Senaste filmen du såg? Thank you 4 the smoke.
6. Senaste låten du lyssnade på? Venne
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? "vad är det med dig?"
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? orkar inte kolla.
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Några tusen var de sist jag kollade.

10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? Orkar inte kolla x) 
11. Vad åt du till middag igår? Åt ingen middag.
12. Har du duschat idag? ska senare. 
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? Hejdå
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? Hejdå
15. Har du skolkat någongång? Ja. 
16. Är du en svartsjuk person? Ja.



Jag vill ha sommar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0