Ni måste ställa mer frågor i frågestunden! :D

"Ju mindre rutin, desto mer liv"

Haha, sitter och knarkar energidryck igen, trots att jag började må så dåligt igår..
Inte bra Emma..
Lovade ju mig själv senast klockan ett inatt att jag aldrig någonsin skulle ta en endaste liten klunk till..
Där ser man ju hur bra det gick med det, haha.
Fast dom är ju så goda, det går inte hålla sig borta :(
Fast nu känns det som att magen ska sprängas vilken sekund som helst igen, jättebra ju.
Haha, jag och min jävla energi dryck.. tjat tjat tjat.

Förövrigt, har riktig jäkla bloggtorka just nu.
Är sugen på att skriva en lång text om nånting, fast vet inte vad?
Helst ska det ju vara häst relaterat också, hihi :D
Men har ni några förslag är det bare att skriva ner dom i en kommentar (y)

Sen måste ni börja ställa mer frågor i frågestunden?
Annars är det ju ingen mening med att han en? Haha.
Och jag fattar verkligen inte vad det är som är så svårt med att slänga in en liten fråga? ;)
Så alla som läser, minst en fråga i frågestunden nu! :D
Den som ställer flest frågor får en länk (a)

Haha, vi höres ;)



Haha älskling, så söt :,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0