Nyklippt häst! :D

Tjenare.

Sorry för 0 uppdatering idag men har haft fullt upp.

Jag och älskling har nyss kollat film o myst, nu sitter vi vid varsin data o tråkar..

iaf, Tamarillo blev klippt idag!
Vi började vid typ halv 2 och var klara runt.. halv 5 i think.
Har man en stor häst så har man..
Snacka om att han hade mycket päls alltså, fast nu är han rakad o fin!
Grå blev han också.. haha.
Men iaf, han skötte sig jättebra lilla gubben :,)
Först tyckte han det var lite läskigt, men då la vi en handduk över ögonen på honom så att han inte skulle kunna se, och då lugnade han ner sig jättemycket.
Och i slutet kunde vi ta bort handduken och han var fortfarande jättelugn o fin!
Marie fick till o med trimma honom lite runt ansiktet, trodde jag inte skulle gå!
Men får ju knappt borsta honom i ansiktet, lilla gubben.

Skulle ridit lektion efteråt, men var astrött, så får ta det nån dag nu i veckan istället ;)

Iaf, tack så mycket till Marie för hjälpen!

Glömde självklart kameran hemma, så kunde inte ta ett enda kort :(
Men ska fota nån dag så ni får se min gråa nyklippta björn!

Nu ska jag se till o kolla bdb o fb och allt det där, hare gutt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0