Prova häst i Västervik!

Ja, vid halv tre blir det att prova en häst i västervik!

Ett 6 årigt fullblods sto blir det :)
Det är ju så nära lixom, så varför inte?
Blir nog kul :)

Vet inte om jag ska rida den också, eller bara kolla på den.
Dom visste inte hur ridbanan eller vägen till ridhuset var, men är det okej så blir det att rida den också.
Hihi.

Senare idag kommer mormor och morfar, ska fira att jag fyllde år o sådär.
Hah, helt sjukt att man firar att man kommer ett år närmare döden? ;)

Men ja, hejdå så länge!
Uppdaterar mer när jag har varit i Västervik o kollat på hästen :)

Kommentarer
Postat av: Angie

Hello! =]



Nu pågår en tävling på min blogg, var gärna med och tävla och kanske till och med bli en av vinnarna! :)

Du hittar tävlingen här: http://agneesekedahl.blogg.se/2011/january/tavling.html#comment

2011-01-09 @ 15:06:25
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0