Ridit Amazing, igen ;)

Kom precis hem efter att ha ridit Amazing igen.
Och ja, det gick ju lite bättre än förra gången iallafall.
Hade dock sporrar den här gången, så hon tog skänkeln bättre ;)
Första gången i hela mitt liv jag red med sporrar också, hah.
Men kul var det iaf! :D
Är helt död i hela kroppen känns det som.. x)
Men det är nyttigt det!
Imorgon väntar säkert ny träningsverk, jag som precis hade blivit av med den gamla :(

Red även Tamarillo en snabbis uppe i ridhuset, och det varken kändes eller såg ut som han haltade, skönt!
Så nu är det bara att börja rida gammel mannen igen :,)

Jane och Ladde fick sig också lite motion idag, blinka gick igenom tråden så de sprang ett varv ute på ängarna x)
Tur var att de sprang åt det hållet iaf x)

Men ja, ska snart dra hem till mig o käka, fy satan så hungrig jag är! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0